Παράδοση & Επιστροφές

Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 100€. Διάλεξε παράδοση με courier και παρέλαβε το προϊόν στην πόρτα σου.

Επιλογές παράδοσης

Στην Phone and Home προσφέρουμε ιδανικούς τρόπους παράδοσης των προϊόντων για κάθε περίπτωση. Μπορείτε να παραγγείλετε το προϊόν σας και με μικρό κόστος να βρεθεί εντός λίγων ημερών στον χώρο σας. Επίσης, έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε το προϊόν από το φυσικό μας κατάστημα. Στη σελίδα αυτή θα διαβάσετε λεπτομέρειες για όλους τους τρόπους αποστολής καθώς, πληροφορίες για την πολιτική επιστροφών και για τις εγγυήσεις που παρέχει η Phone and Home.

1. Παρήγγειλε το προϊόν και επέλεξε μέθοδο αποστολής.

add-to-cart

2. Θα δεχθείς ένα μήνυμα επιβεβαίωσης στη συσκευή σου.

smartphone

3. Περίμενε την παραγγελία σου να φτάσει.

delivery-truck

4. Παρέλαβε τα προϊόντα σου στο σημείο παραλαβής.

box

Αποστολές

Παράδοση σε 3-5 εργάσιμες ημέρες

Παραγγελίες άνω των 100 €

FREE

Παραγγελίες κάτω των 100 €

5 €

Παράδοση την επόμενη ημέρα Αποκτήστε το την επόμενη ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα

Παράδοση όλη την ημέρα. Παραγγελία μέχρι τις 10μμ.

Πολιτική επιστροφών

Έχετε το δικαίωμα να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών, που παραλάβατε. Αλλαγές πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ και ΕΦΟΣΟΝ έχετε έρθει πρώτα σε επικοινωνία μαζί μας.

Το προϊόν δεν μπορεί να επιστραφεί εάν κάποια από τα παρακάτω δεν πληρούνται:

  • Πλήρης εξοπλισμός, όπως δόθηκε στην αγορά του προϊόντος.
  • Ύπαρξη απόδειξης πληρωμής.
  • Κατάσταση ίδια όπως της παραλαβής, χωρίς φθορές (Τα προϊόντα θα πρέπει να δοκιμάζονται σε καθαρή και λεία επιφάνεια).

Στην περίπτωση που μας επιστραφεί προϊόν το οποίο υπέστη οποιαδήποτε φθορά, σε σχέση με την αρχική του κατάσταση η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να κινηθεί νομικά και με απαίτηση αποζημίωσης.

Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγω, χρειαστείτε αλλαγή για δεύτερη φορά, τα έξοδα επιστροφής ανέρχονται σε 5€.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος και μας επιστρέψετε τα προϊόντα, με δική σας πρωτοβουλία, χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση μας, θα υπάρχει επιπρόσθετη χρέωση 5€, στην διαδικασία της αλλαγής.

Εγγυήσεις Προϊόντων

Στην Phone and Home δίνουμε εγγυήσεις για τα προϊόντα μας.

Οι εγγυήσεις για τα καινούργια κινητά ανάλογα τον κατασκευαστή είναι:

  • Apple: 12 μήνες.
  • Samsung: 24 μήνες.
  • Xiaomi: 24 μήνες.

Για τα μεταχειρισμένα κινητά ανεξαρτήτως κατασκευαστή η Phone and Home παρέχει εγγύηση 6 μηνών

Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται σε περίπτωση που έχετε περάσει στο στάδιο ολοκλήρωσης της παραγγελίας, αλλά αλλάξατε γνώμη, παρακαλούμε επικοινωνήστε εντός 2 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας στο τηλέφωνο: 2352044489 και ένας συνεργάτης θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας. Σε αυτή τη περίπτωση και αν έχετε ολοκληρώσει την πληρωμή της παραγγελίας, η αξία της παραγγελίας, είτε παραμένει στη διάθεση σας και πιστώνεται στο λογαριασμό σας, για οποιαδήποτε μελλοντική σας αγορά, είτε επιστρέφετε με τραπεζική κατάθεση στο λογαριασμό σας.

FAQs

My order hasn't arrived yet. Where is it?

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.

It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.

Do you deliver on public holidays?

If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.

Do you deliver to my postcode?

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.

It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.

Is next-day delivery available on all orders?

If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.

Do I need to be there to sign for delivery?

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.

It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.

Χρειάζεστε βοήθεια;

  • 2352 044 489
  • Email: info@phoneandhome.gr

Ακολουθήστε μας

Αξιοπιστία & Εμπιστοσύνη

Στην εταιρεία μας, θέτουμε ως απόλυτη προτεραιότητα την ποιότητα και την αξιοπιστία των προϊόντων που παρέχουμε. Κατανοούμε πλήρως τη σημασία της αγοράς ενός νέου ή χρησιμοποιημένου smartphone και την εμπιστοσύνη που ανατίθεται σε μας για την αγορά αυτή. Με αυτό ως βάση, παρέχουμε εγγύηση για τα προϊόντα μας, τόσο για τις νέες όσο και για τις χρησιμοποιημένες συσκευές.

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required. It's content strategy gone awry right from the start. If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.